我的死党-诗瑜


瑜,真的好想念你。心里有很大的遗憾不能到机场看着你离开。
从中学毕业到现在,想想已经快三年了。当我到吉隆坡读书后,
我们就很少联络。可能我真的太忙了,都没有时间和你们见面谈天。
其实不时我会想起很多很多以前在一起的回忆。很怀念以前中学的日子。
还记得刚来吉隆坡的时候,感觉很寂寞很孤独。
现在的你可能也和当时的我一样!所以你一定要加油,努力!
我永远都在这里支持你哦!

要开心,要幸福。。。

1 comments:

Fat_Pigeon said...

hello ? mana saya ?? not fair leh !!!!

:P u know .. u are always the bravest among all of us.. you are the first who really step into the new scary society .. never,seldom hear u have any prob .. you are such a tough gal .. dun worry .. our pal now is so much stronger than before .. we all can make it . our dreams will come true !!!

miss you too !!!